FLÚOR CROCHET _ bracelet

Flúor Crochet bracelet

Ets dels que encara creu que el ganxet està anticuat i només serveix per fer els tapetes de l’àvia? La polsera FLÚOR CROCHET et farà canviar d’opinió. T’atreveixes a reinventar? Una manera moderna i innovadora d’usar el crochet és utilitzant cordons fluor per crear aquesta lleugera i original polsera. Pots escollir altres colors fluor i combinar-los com més t’agradi.

Fluor-crochet_-Gloria-Fort

Material

Cordó de polièster d’1 mm groc fluor

Cordó cuquillo de raió de 0,8 mm gris clar

Ganxet del número 2

Tisores

Fil gris i agulla

Agulla llanera

Muntatge

Començar teixint la circumferència central amb un “llaç màgic” embolicant el cordó gris clar al voltant de 2 dits.

Inserir el ganxet a l’interior del llaç, sempre de davant cap enrere. Quedarà una baga del cordó gris clar al ganxet.

01_Lazo mágico

Fer una altra baga i passar-la per l’interior de la baga que queda al ganxet.

02_Lazo mágico

Realitzar una cadeneta per pujar que no la comptarem com a punt.

03_Lazo mágico

Continuar teixint a “punt mig” un total de 6 punts. Per teixir el “punt mig” passar el ganxet pel primer punt de l’anella, fer la baga i treure el fil a través del punt, queden dues bagues al ganxet. Tornar a fer l’anella i passar el fil a través de les dues bagues.

04_Lazo mágico

Estirar de l’extrem del cordó cuquillo per tancar l’anella.

05_Lazo mágico

Tancar amb un “punt baix” i pujar amb una cadeneta.

01_Punto enano02_Punto enano

Realitzar la següent volta segons l’esquema. Realitzar 2 mitjos punts en cada punt de la volta anterior. En finalitzar la segona volta tindrem un total de 12 punts.

Diagrama tejido en redondo01_Medio punto

A la tercera volta, canviarem el color gris pel cordó groc fluor tal com indica l’esquema. Continuar teixint segons el diagrama amb el nou color.

01_Cambio de color

Tallar i atacar el fil amb l’agulla llanera.

Realitzar les altres dues circumferències de la mateixa forma però començant pel cordó groc fluor i amb una volta menys. Cosir les tres circumferències entre elles.

Realitzar dues circumferències d’una volta de cada color i afegir aproximadament 15 cm de punt de cadeneta.

01_Cadeneta02_Cadeneta

Cosir les dues tires a cada costat de les circumferències centrals.

Entrecreuar les tires de cadeneta i fer un nus simple a cada costat per acabar la polsera.

Medio nudo

Fluor-process-_-Gloria-Fort

6 thoughts on “FLÚOR CROCHET _ bracelet

  1. M’agrada molt el ganxet, a veure si trobo un moment i els ganxets jeje i em poso a fer aquesta pulsera que es super original!! M’encanten les teves idees gloria ets una caixa de sorpreses cada dia i de les bones! 😉

  2. Retroenllaç: 25 Colorful DIY Bracelets That Will Brighten Your Day

Deixa un comentari

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )