Fluor-bracelet-Gloria-Fort

FLÚOR CROCHET _ bracelet

Flúor Crochet bracelet

[cat] Ets dels que encara creu que el ganxet està anticuat i només serveix per fer els tapetes de l’àvia? La polsera FLÚOR CROCHET et farà canviar d’opinió. T’atreveixes a reinventar? Una manera moderna i innovadora d’usar el crochet és utilitzant cordons fluor per crear aquesta lleugera i original polsera. Pots escollir altres colors fluor i combinar-los com més t’agradi.

Fluor-crochet_-Gloria-Fort

Material

Cordó de polièster d’1 mm groc fluor

Cordó cuquillo de raió de 0,8 mm gris clar

Ganxet del número 2

Tisores

Fil gris i agulla

Agulla llanera

Trobaràs el material utilitzat en aquest link: Antiga Casa Sala

Muntatge

Començar teixint la circumferència central amb un “llaç màgic” embolicant el cordó gris clar al voltant de 2 dits.

Inserir el ganxet a l’interior del llaç, sempre de davant cap enrere. Quedarà una baga del cordó gris clar al ganxet.

01_Lazo mágico

Fer una altra baga i passar-la per l’interior de la baga que queda al ganxet.

02_Lazo mágico

Realitzar una cadeneta per pujar que no la comptarem com a punt.

03_Lazo mágico

Continuar teixint a “punt mig” un total de 6 punts. Per teixir el “punt mig” passar el ganxet pel primer punt de l’anella, fer la baga i treure el fil a través del punt, queden dues bagues al ganxet. Tornar a fer l’anella i passar el fil a través de les dues bagues.

04_Lazo mágico

Estirar de l’extrem del cordó cuquillo per tancar l’anella.

05_Lazo mágico

Tancar amb un “punt baix” i pujar amb una cadeneta.

01_Punto enano02_Punto enano

Realitzar la següent volta segons l’esquema. Realitzar 2 mitjos punts en cada punt de la volta anterior. En finalitzar la segona volta tindrem un total de 12 punts.

Diagrama tejido en redondo01_Medio punto

A la tercera volta, canviarem el color gris pel cordó groc fluor tal com indica l’esquema. Continuar teixint segons el diagrama amb el nou color.

01_Cambio de color

Tallar i atacar el fil amb l’agulla llanera.

Realitzar les altres dues circumferències de la mateixa forma però començant pel cordó groc fluor i amb una volta menys. Cosir les tres circumferències entre elles.

Realitzar dues circumferències d’una volta de cada color i afegir aproximadament 15 cm de punt de cadeneta.

01_Cadeneta02_Cadeneta

Cosir les dues tires a cada costat de les circumferències centrals.

Entrecreuar les tires de cadeneta i fer un nus simple a cada costat per acabar la polsera.

Medio nudo

Fluor-process-_-Gloria-Fort

[cast] ¿Eres de los que cree aún que el crochet está anticuado y sólo sirve para hacer los tapetes de la abuela? La pulsera FLÚOR CROCHET te hará cambiar de opinión. ¿Te atreves a reinventarlo? Una forma moderna e innovadora de usar el crochet es utilizando cordones flúor para crear está ligera y original pulsera. Puedes escoger otros colores flúor y combinarlos como más te guste.

Material

Cordón de poliéster de 1 mm amarillo flúor

Cordón cuquillo de rayón de 0.8 mm gris claro

Ganchillo del número 2

Tijeras

Hilo gris y aguja

Aguja lanera

Encontrarás el material utilizado en este link: Antiga Casa Sala

Montaje

Empezar tejiendo la circunferencia central con un “lazo mágico” envolviendo el cordón gris claro alrededor de 2 dedos. Hacer un lazo dejando una hebra suelta.

 Insertar el ganchillo en el interior del lazo, siempre de delante hacia atrás. Quedará una lazada del cordón cuquillo de rayón gris claro en el ganchillo.

Tomar otra lazada y pasarla por el interior de la lazada que queda en el ganchillo.

Realizar una cadeneta para subir que no la contaremos como punto.

Continuar tejiendo en “medio punto” un total de 6 puntos. Para tejer el “medio punto” pasar el ganchillo por el primer punto del anillo, echar la hebra y sacar el hilo a través del punto, quedan dos lazadas en el ganchillo. Volver a echar la hebra y pasar el hilo a través de las dos lazadas.

Tirar de la hebra suelta  del cordón para cerrar el lazo.

Cerrar la vuelta con un “punto enano” y subir con una cadeneta.

Realizar la siguiente vuelta según el esquema. Realizar 2 medios puntos en cada punto de la vuelta anterior. Al finalizar la segunda vuelta tendremos un total de 12 puntos.

En la tercera vuelta, cambiaremos el color gris por el cordón amarillo flúor tal como indica el esquema. Continuar tejiendo según el diagrama con el nuevo color.

Cortar y atacar el hilo con la aguja lanera. Realizar las otras dos circunferencias de la misma forma pero empezando por el cordón de poliéster amarillo flúor y con una vuelta menos. Coser las tres circunferencias entre si.

Realizar dos circunferencias de una vuelta de cada color y añadir aproximadamente 15 cm de punto de cadeneta.

Coser las dos tiras a cada lado de las circunferencias centrales.

Entrecruzar las tiras de cadeneta y anudarlas con un medio nudo a cada lado para terminar la pulsera.

6 thoughts on “FLÚOR CROCHET _ bracelet

  1. M’agrada molt el ganxet, a veure si trobo un moment i els ganxets jeje i em poso a fer aquesta pulsera que es super original!! M’encanten les teves idees gloria ets una caixa de sorpreses cada dia i de les bones!😉

  2. Retroenllaç: 25 Colorful DIY Bracelets That Will Brighten Your Day

Deixa un comentari

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )