HI HAVIA UNA TELA… _ col·lecció estampats

Vinc d’una família amb llarga tradició tèxtil. Els meus avis i després els meus pares van ser propietaris d’una botiga de teixits. La meva infància està plena d’anècdotes relacionades amb les teles. Des que era un marrec buscava a l’armari el meu vestit de popelín, distingia perfectament el ras i l’organdí o sorprenia a les meves companyes de classe quan parlava del quadre de Gal·les del nostre uniforme de l’escola.

El meu amor pel tèxtil em va fer compaginar els meus estudis de disseny a la Universitat de Belles Arts amb els meus estudis de diplomada en Disseny de Moda. A poc a poc la meva especialització em va portar a dedicar-me a la il·lustració infantil, publicant més d’un centenar de llibres, contes i material didàctic.

Quan des de Barcelona Fabrics em van proposar fer el disseny tèxtil per a una col·lecció d’estampats, la connexió va resultar inevitable. Havien de ser coordinats inspirats en els contes i, alhora, havien de tenir la qualitat i la innovació de la il·lustració més actual. Vaig decidir treballar amb una paleta restringida de tons, sense colors estridents i amb una gamma amb tons diferents per a cada un dels contes que serveixen de base per a la inspiració de cada col·lecció d’estampats.

D’aquesta manera va sorgir la col·lecció de teles per costura creativa de Barcelona Fabrics, que porta per títol “Hi havia una tela …”

Inspirada en els contes populars infantils de “Els tres porquets”, “El soldadet de plom” i “Rínxols d’or”, i donant-los un nou aire amb colors actuals i dibuixos entendridors que enamoren, aquesta nova col·lecció de temàtica infantil està també estampada sobre tela 100% cotó d’alta qualitat i d’un ample de peça de 1,5 metres, que es distribuirà aquesta vegada en dos formats, peces de 3m o de 6 m. Cadascuna de les tres sèries que conformen la col·lecció “Hi havia una tela …” es componen al seu torn de 3 dissenys combinats en temàtica i colors.

Una col·lecció  amb uns dissenys adaptables a multitud de complements, indumentària o decoració. Coordinats que combinen a la perfecció dolçor, elegància i modernitat, segells indiscutibles de la marca Barcelona Fabrics.

 

One thought on “HI HAVIA UNA TELA… _ col·lecció estampats

  1. Retroenllaç: Una tela de contes! | @vadelij... by Susana Peix

Els comentaris estan tancats.